Bases Legals i Propietat Industrial. Patents,...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Bases Legals i Propietat Industrial. Patents, Protecció de Dades i Exclusivitat de Mercat. Registre de Marques

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

23/11/2021 - 24/11/2021

Modalitat

23 i 24 de Novembre de 9:00h a 13:00h

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Conèixer els conceptes relacionats amb la protecció industrial aplicables a les diverses bases legals.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa detallat primer dia

9.00 – 9.15 h. Presentació de la jornada i introducció al curs

9.15 – 11.00 h. Propietat industrial i intel·lectual. Conceptes clau

11.00 – 11.30 h. Pausa

11.30 – 12.30 h. Diferències en l'obtenció de patents a Europa vs. EUA. La patent europea amb efecte unitari i el Unified Patent Court (UPC)

12.30 – 13.00 h. Patents i COVID-19

Programa detallat segon dia

9.00 – 10.15 h. Tipus de protecció segons la base legal

10.15 – 10.45 h. Pausa

10.45 – 12.00 h. Particularitats del registre de marques de productes farmacèutics

12.00 – 13.00 h. Autorització de marques de medicaments per les autoritats sanitàries. Criteris actuals

Destinataris

Tècnics i responsables de les àrees de registres, patents i desenvolupament de negoci.

Coordinació

Sra. Silvia Santaliestra Marín
d’Assumptes Reguladors a Kern Pharma S.L.

Ponents

Sra. Silvia Santaliestra Marín
Directora d'Afers Regulatoris. Kern Pharma, SL

Sr. Bernabé Zea
Spanish Patent and Trademark Attorney, European Trademark and Design Attorney. Partner de ZBM Patents & Trademarks, SL

Sra. Ana Viñas del Castillo
Tècnica de la Divisió de Gestió i Procediments de Registres. Departament de Medicaments d'Ús Humà. Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris

Sra. Montserrat Jané
Agent de Patents Europees. Partner de ZBM Patents & Trademarks, SL

Sra. Elia Sugrañes
Advocada i agent de la Propietat Industrial. Sugrañes IP Attorneys · Consultants

Sra. Ana Santamartina Conde
Tècnica de la Divisió de Gestió i Procediments de Registres. Divisió de Medicaments d'Ús Humà. Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: