Mètodes Analítics: Cicle de Vida. Nous Concep...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Mètodes Analítics: Cicle de Vida. Nous Conceptes de la ICH Q14 i Capítol <1220> de la USP. Perfil Diana, AQbD, Qualificació, ACPV

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

8/6/2022

Modalitat

De 9h a 18h

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Aplicar el concepte de la gestió del cicle de vida als mètodes analítics analitzant la proposta de la nova ICH Q14 i el capítol <1220> de la USP.

Revisar què és i com definim el perfil analític diana (ATP), veure com apliquem l’AQbD per assegurar que desenvolupem un mètode d’anàlisi d’acord amb l’ATP definit i com en verifiquem el compliment per confirmar el rendiment correcte del mètode tant abans de l’ús, com al llarg del temps un cop incorporat en la rutina.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa

• Cicle de vida dels mètodes analítics, revisió de l’ICH Q14 i del capítol <1220> de la USP.
  • Explicació detallada de les etapes del cicle de vida d’un mètode analític:
  • Acompliment desitjat d’un mètode analític (definició de l’ATP).
  • Aplicació de l’AQdB al desenvolupament de mètodes analítics.
  • Estratègia de verificació del compliment de l’ATP i monitoratge continuat.

Destinataris

Responsables i tècnics de tots els nivells que treballin en laboratoris d’anàlisi, així com integrants de les àrees de Control de Qualitat i Garantia de Qualitat que desitgin ampliar els seus coneixements sobre les diverses fases del cicle de vida d’un mètode d’anàlisi, des de l’aplicació de l’AQbD en el desenvolupament fins a una verificació adequada durant l’ús.

Coordinació

Sra. M ª Dolores Solsona
Directora de Control Analític. Laboratoris Towa Pharmaceutical Europe CO., LTD.

Ponents

Sra. M ª Dolores Solsona
Directora de Control Analític. Laboratoris Towa Pharmaceutical Europe CO., LTD.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: