Estadística Aplicada per Incrementar el Conei...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Estadística Aplicada per Incrementar el Coneixement dels Nostres Processos i Productes en la Indústria Farmacèutica i Afins

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

10/5/2022

Modalitat

De 9h a 18h

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Oferir qüestions bàsiques de l’Estadística als professionals del sector, així com mostrar-ne aplicacions pràctiques noves.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

PROGRAMA

9:00h: Introducció: necessitat de les tècniques estadístiques i tendència actual en el sector

9:30h: Eines estadístiques de monitoratge aplicades en l’execució d’una Product Quality Review

10:30h: Coffee break

11:00h: Ongoing Process Verification: una eina útil per incrementar el coneixement del producte i el procés de fabricació.

13:30h: Pausa - dinar

15:00h: Operational Excellence by Design o com esponsoritzar el QbD

15:45h: Statistical Based Risk Review

16:30h: Exprimint les dades: anàlisi de components principals per a la caracterització multivariant del lot (Batch Fingerprint i Golden Batch)

17:15h: Ús de Cpk/Ppk en els plans de millora contínua: Process Performance Maturity Model

18:00h: Roda de preguntes i final de sessió

Destinataris

Responsables de R+D, Control de Qualitat, Fabricació, Validació, Garantia de Qualitat i Registres, Operational Excellence/ Millora Contínua.

Coordinació

Sr. Miquel Romero Obón
Quality Assurance Senior Manager Pharma Sites (Almirall).

Ponents

Sr. Miquel Romero Obón
    Quality Assurance Senior Manager Pharma Sites (Almirall).

Sr. David Zamora
    Global Statistics & PAT Lead, Small-Molecules Platform-NTO (Novartis).

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
    • AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
    • Els descomptes no són acumulables.
    • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
    Sol·licita informació
    FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
    He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
    Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: