Estratègia Farmacèutica Europea: Reptes i Opo...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Estratègia Farmacèutica Europea: Reptes i Oportunitats per a la Indústria Farmacèutica Europea

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

1/3/2022

Modalitat

De 9h a 18h

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Necessitat d’implementar les 65 accions proposades en l’estratègia farmacèutica europea buscant l’equilibri just entre la disponibilitat, l’accés, la sostenibilitat i la innovació sostenible promovent la competitivitat de la indústria farmacèutica innovadora a Europa com a motor de la innovació a escala global.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa

9.00-10.00h: Contingut i pilars de l’Estratègia Farmacèutica Europea. Visió general de Farmaindustria.

10.00-11.00h: Pilar I “Els aspectes científics i regulatoris. Visió de la Indústria Farmacèutica europea”

11.00-11.30h: Pausa

11.30-12.30h: Pilar II “L’accés a les innovacions” i Pilar III “Incentius/Propietat Industrial”

12.30-13.00h: Pilar IV “La cadena de subministrament de medicaments”

13.00-13.30h: Revisió de la legislació de la UE sobre medicaments òrfes i pediàtrics

13.30-14.00h: Els desenvolupaments del Reglament sobre HTA

14.00-15.30h: Esmorzar

15.30 h-16.00h: La visió del PE i l’Informe INI a la CE

16.00-16.30h: Els desenvolupaments de la revisió de la legislació farmacèutica europea

16.30h-17.00h: Visió de l’Agència Espanyola del Medicament.

17.00h: preguntes i respostes

Destinataris

Agents interessats en la cadena de valor del medicament: indústria farmacèutica, pacients, societats científiques, administració, personal sanitari, acadèmia, etc. Personal de laboratoris farmacèutics, centres d’investigació, associacions de pacients, universitats, administració pública.

Coordinació

Sra. Iciar Sanz de Madrid
Directora de Relacions Internacionals a Farmaindustria.

Ponents

Sra. Iciar Sanz de Madrid
Directora de Relacions Internacionals, Farmaindustria.

Sra. Magda Chlebus
Directora d’Assumptes Científics i Regulatoris. Federació Europea de la Indústria Farmacèutica (EFPIA).

Sra. Roberta Savli
Coordinadora de l’Estratègia Farmacèutica Europea (EFPIA).

Sra. Gisela Payeras
Responsable d’Assumptes Institucionals, Pharma Europa GSK.

Sr. Pedro Luis Sánchez
Director d’Estudis Econòmics (Farmaindustria).

Sra. Dolors Montserrat
Membre del Parlament Europeu. Ponent informe INI de l’Estratègia Farmacèutica Europea.

Sr. Francisco Sevilla
Conseller de Salut, representació permanent d’Espanya davant la UE (COREPER).

Sr. César Hernández
Responsable del Departament de Medicaments d’Ús Humà, Agència Espanyola del Medicament i Productes Sanitaris (AEMPS).

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: