Fabricació i Comercialització a Espanya de Me...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Fabricació i Comercialització a Espanya de Medicaments Qualificats com a Estratègics: Avantatges i Limitacions

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

3,5

14/3/2023

Modalitat

De 9:30h a 13:30h (3,5 hores)

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Traslladar als experts de les companyies farmacèutiques les possibilitats reglamentàries i econòmiques derivades de la fabricació i la comercialització de medicaments qualificats com a estratègics per l'AEMPS.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

9:30-9:45 Presentació del curs
9:45-10:30 Medicaments estratègics: concepte, metodologia per a la seva qualificació, actualització i avantatges reguladors
M.ª Luisa Suárez
Cap de Divisió de Farmacologia i Avaluació Clínica
Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS)

10:30-11:15 Medicaments estrangers i medicaments per als quals hi ha una necessitat clara d'autorització de comercialització
M.ª Ángeles Flores
Responsable de la Unitat de Medicaments Estrangers
Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS)

11:15-11:45 Pausa

11:45-13:15 Debat i propers passos
• M.ª Luisa Suárez (AEMPS)
• M.ª Ángeles Flores (AEMPS)
• Marta Español (directora de Regulatory Affairs. Reig Jofre)
• David Solanes (director general Laboratorios ERN)
• Ana López de la Rica (Farmaindustria)

13:15-13:30 Conclusions i tancament

• Emili Esteve (Farmaindustria)

Departaments de les companyies farmacèutiques (legal, tècnic i regulador).

Coordinació

Sr. Emili Esteve Sala
Director Departament Tècnic.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: