Gestió de Compres de Matèries Primeres i Mate...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Gestió de Compres de Matèries Primeres i Materials al Mercat Farmacèutic Global. Auditories GMP a Fabricants de Matèries Primeres i Materials. Auditories en Remot

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

1/6/2021 - 2/6/2021

Modalitat

1 y 2 de junio de 20 h21. Horario: de 15 h a 19 h.

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Presentació

Les empreses farmacèutiques han de disposar d’avaluació continuada de la qualitat del subministrament dels seus proveïdors que inclou una bona gestió de compres i la necessitat periòdica d’auditories. Es procedirà a proporcionar una visió global sobre la gestió de les compres i de l’execució de les auditories necessàries als fabricants dels ingredients del producte farmacèutic, tant presencials com remotes i tant des del punt de vista de l’auditor com de l’auditat.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa detallat primer dia

15.00 h

Benvinguda i presentació del curs.

15.15 h – 16.30 h

Gestió de compres de matèries primeres i materials al mercat farmacèutic global.

16.30 h – 16.40 h

16.40 h – 16.50 h

16-50 h – 17.40 h

Metodologia de les auditories. Característiques de l’auditor.

17.40 h – 17.50 h

17.50 h – 18.05 h

18.05 h – 18.55 h

Legislació i normatives sobre auditories.

18.55 h

Programa detallat segon dia

15.00 h

Benvinguda.

15.05 h – 16.20 h

Auditories a fabricants de principis actius.

16.20 h – 16.30 h

16.30 h – 16.45 h

16.45 h – 17.35 h

Auditories a fabricants d’excipients i de materials.

17.35 h – 17.45 h

17.45 h – 18.00 h

18.00 h – 18.50 h

Auditories des del punt de vista de l’auditat i auditories remotes.

18.50 h

Preguntes i tancament.

Destinataris

Professionals de la indústria química-farmacèutica de fabricació d’excipients d’API i de medicaments, a les àrees de compres, garantia de qualitat, control de qualitat, desenvolupament, producció i direcció técnica.

Coordinació

Sr. Josep Saperas Plana
Corporate Quality Assurance Manager a Isdín.

Ponents

Sr. Josep Saperas Plana
Corporate Quality Assurance Manager a Isdín.

Sr. Joan Oliva
Consultor i expert en sistemes de compres.

Sr. Rafael Beaus Codes
Director d'AuditGMP S.L.

Sr. Eduard Cayón
Director Forum Auditorías.

Sr. Néstor Maestre
Director tècnic i director de qualitat a Laboratoris Viñas.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: