Gestió d'OOS, OOT, OOL i Altres Desviacions a...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Gestió d'OOS, OOT, OOL i Altres Desviacions al Laboratori: Investigació de les Causes i Aplicació d'Accions Preventives i Correctives (CAPA)

Cursos en industria farmacéutica 2023

Dades bàsiques

Hores

22/11/2023

Modalitat

De 9h a 18h

Este es un programa de carácter presencial pero incorpora la posibilidad que algunos estudiantes asistan a las sesiones presenciales de forma remota.

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Repassar la normativa aplicable i la metodologia a utilitzar per fer una recerca eficaç quan al laboratori ens trobem amb resultats fora d’especificacions, fora de tendència o fora de límits. Revisar els conceptes fonamentals que cal tenir en compte en aquesta recerca amb l’objectiu de determinar la causa arrel.

Donar a conèixer la manera de fer servir la gestió de les OOS/OOT com una potent eina de millora contínua als nostres laboratoris.

Revisar com gestionem desviacions no vinculades directament a resultats analítics.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa

• Origen del concepte de recerca de resultats fora de les especificacions i normatives de referència aplicables. Casos pràctics: desviacions més comunes trobades durant les inspeccions.
  • Procediment de recerca de OOS/OOT: etapes, responsabilitats, documentació generada i aspectes bàsics que cal tenir en compte. Causa arrel com a focus de la investigació. Exercicis pràctics.
  • Gestió eficaç de les OOS: aplicació de l’anàlisi de riscos, eina de millora continuada (relació amb el sistema CAPA). Exercicis pràctics.
  • Què són els resultats fora de límits i com els gestionem.
  • Com gestionem desviacions al laboratori no vinculades directament a resultats.

Destinataris

Responsables i tècnics de tots els nivells que treballin en laboratoris d’anàlisi fisicoquímiques o microbiològiques, així com integrants de les àrees de Control de Qualitat i Garantia de Qualitat que puguin veure’s involucrats en la investigació o gestió de resultats fora d’especificacions o fora de tendencia.

Coordinació

Sra. M.ª Dolores Solsona Flotats
Directora dels Laboratoris de Qualitat. Laboratoris Towa Pharmaceutical Europe.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: