Indústria farmacèutica

Informes Periòdics de Seguretat (PSUR). Curs Avançat. Legislació, Preparació, Enviament Electrònic i Avaluació. Taller Pràctic

Cursos en industria farmacéutica 2023

Dades bàsiques

Hores

1/6/2023

Modalitat

De 9h a 18h

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Curs avançat sobre informes periòdics de seguretat.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Definició i legislació aplicable dels informes periòdics de seguretat (PSUR).

Planificació, contingut, estructura i format. Relació PSUR – altres documents de seguretat.

Informació necessària per preparar un PSUR. Relació amb altres departaments de la companyia.

Control de qualitat dels PSUR.

Repositori EMA. Enviament electrònic de PSUR. Taxes aplicables.

Avaluació única. Procediment PSUSA.

Taller pràctic sobre com preparar el contingut d´algunes seccions del PSUR.

Destinataris

Tècnics i responsables de farmacovigilància d’indústries farmacèutiques i biosanitàries. Tècnics de registres. Curs destinat a persones amb bons coneixements bàsics del tema.

Coordinació

Sra. Ana Gómez Ambrosi
Director, Head of Pharmacovigilance Team, Spain.

Ponents

Professionals d'indústries, administració i consultories experts en el tema.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: