Investigació Eficaç de Desviacions i Identifi...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Investigació Eficaç de Desviacions i Identificació de CAPA en la Fabricació i Distribució de Medicaments, Cosmètics i Productes Sanitaris

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

20/4/2021

Modalitat

20 d¿abril de 2021. Horari: de 9.15 h a 18 h.

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Presentació

L’objectiu del curs és oferir tècniques pràctiques als participants per identificar la causa de les desviacions, determinar correctament accions CAPA i oferir eines útils per poder classificar les desviacions segons la seva criticitat de forma objectiva.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

9.00 h - 9.15 h

Presentació.

9.15 h - 10.30 h

• Definicions.
  • Classificació objectiva de les desviacions segons la seva criticitat.
  • Normatives de referència.
  • Etapes de la investigació.
    10.30 h - 10.45 h
    Coffee break.
    10.45 h – 11.45 h
  • Descripció dels fets:
  • Impacte inicial.
  • Enteniment del procés.
    Casos pràctics.
    11.45 h – 13.30 h
    Eines pràctiques per gestionar:
  • Avaluació de la recurrència.
  • Identificació causa arrel i factors contribuents.
    Casos pràctics
    15.00 h – 16.00 h
  • Avaluació del risc.
    Casos pràctics.
    16.00 h – 17.00 h
  • Identificació eficaç accions CAPA.
  • Redacció informe final.
  • Avaluació de l’efectivitat.
    17.00 h – 18.00 h
  • Certificació del personal.
  • Casos pràctics.
  • Discussió.

Destinataris

Aquest curs està dirigit a responsable i tècnics que desenvolupin la seva activitat a l’àrea de fabricació, enginyeria, validacions, gestió de qualitat, control de qualitat, R+D del sector farmacèutic, cosmètic o de productes sanitaris.

Coordinació

Sra. Cristina Ribó Ros
Directora de projectes Farma-cosmètica a Ingecal i directora del Postgrau en Sistemes de Qualitat a la Indústria Farmacèutica de l’IL3-UB.

Ponents

Sra. Cristina Ribó Ros

Sra. Imma Viñets
Validation Expert a Siegfried Holding AG.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: