Nova Política Industrial i Nova Estratègia Fa...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Nova Política Industrial i Nova Estratègia Farmacèutica Europea: Reptes i Oportunitats

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

26/10/2021 - 27/10/2021

Modalitat

26 y 27 de octubre de 2021 (provisional).

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Necessitat d’implementar les 65 accions proposades en l’estratègia farmacèutica europea buscant el just equilibri entre la disponibilitat, l’accés, la sostenibilitat i la innovació sostenible promovent la competitivitat de la indústria farmacèutica innovadora a Europa com a motor de la innovació a escala global.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa

Potencial revisió de la legislació farmacèutica europea (innovació, propietat industrial, disponibilitat, equitat en l’accés, capacitat de pagament dels Estats Membres, sostenibilitat dels SNS i actualització del sistema regulador després de les lliçons apreses de la COVID-19).

Destinataris

Agents concernits en la cadena de valor del medicament: indústria farmacèutica, pacients, societats científiques, administració, personal sanitari acadèmic, personal de laboratoris farmacèutics, centres d’investigació, associacions de pacients, universitat, administració pública.

Coordinació

Sra. Iciar Sanz
Directora de relacions internacionals
de Farmaindustria.

Ponents

Sra. Iciar Sanz
Directora de relacions internacionals
de Farmaindustria.

Possible ponent de la Federació Europea de la Indústria Farmacèutica (EFPIA).

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: