L'Optimització de la Comunicació i la Gestió ...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

L'Optimització de la Comunicació i la Gestió d'un Mateix. L'Èxit Arriba a Aquells que es Coneixen a Ells Mateixos

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

27/4/2022

Modalitat

De 9h a 18h

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

“En l’economia del coneixement, l’èxit arriba a aquells qui es coneixen a ells mateixos.” Peter Drucker

Entenem l’optimització com l’acció de desenvolupar una activitat tan eficientment com sigui possible, és a dir, dur-la a terme de la millor manera amb l’objectiu de millorar-ne el resultat.

I, per això, el camí que cal seguir quan la nostra responsabilitat és la direcció de persones i la gestió d’equips demana optimitzar la nostra comunicació en tots els àmbits de treball i amb les persones de l’empresa, tant col·laboradors directes, directors i equips d’altres departaments, Direcció General, com clients i proveïdors.

Per desenvolupar i millorar aquestes habilitats de comunicació, primer hem de ser capaços de gestionar-nos i dirigir-nos a nosaltres. És a dir, la gestió d’un mateix.

El curs pretén:

• Oferir-te un espai de coneixement, inspiració i intercanvi d’experiències (claus de l’èxit) per impulsar i gestionar l’optimització de la comunicació a la teva organització.
  • Donar-te les eines i tècniques per millorar les teves habilitats de comunicació en les diverses activitats de direcció, com a pas necessari per a l’optimització.
  • Aconseguir que t’escoltin i triomfis amb les teves idees.
  • Ajudar-te a gestionar els teus processos de canvi intern i que provoquin atrevir-te a “llançar-te” a la nova oportunitat que t’ofereix la “gestió d’un mateix”.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa

• La gestió d’un mateix. Analitzar el teu feedback. Els “petits detalls”. Ser el que tu ets. Acceptar la teva responsabilitat.
  • La comunicació interpersonal. Eines per a l’optimització de la teva comunicació interpersonal.
  • La comunicació amb l’equip. Consells per optimitzar la comunicació en el teu lloc de treball.
  • La comunicació davant d’un auditori. La influència i la persuasió.
  • La comunicació a una reunió i la gestió d’aquesta. Aprofita al màxim les reunions.
  • La comunicació interior. La comunicació amb un mateix.

Destinataris

• Dirigit a directius i responsables de departament, conscients de la importància de l’optimització de la comunicació i que desitgen ampliar o reforçar les seves competències i habilitats per gestionar-se millor i potenciar la seva contribució i valor a l’organització i a les persones que dirigeixen.
  • Dirigit també a totes aquelles persones que vulguin millorar la seva gestió professional i desitgin una transformació en el seu lideratge utilitzant la palanca de la comunicación.

Coordinació

Sr. Xavier EstebanFradera
Consultor formador d’empreses i farmacèutic.

Ponents

Sr. Xavier EstebanFradera
Consultor formador d’empreses i farmacèutic.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: