Prevenció de Riscos Laborals i Bones Pràctiqu...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Prevenció de Riscos Laborals i Bones Pràctiques Ambientals a la Indústria Farmacèutica

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

10/6/2021 - 11/6/2021

Modalitat

10 i 11 de juny de 2021. Horari: de 9 h a 13.30 h.

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Presentació

La correcta gestió ambiental i preventiva ha d’estar integrada en la gestió global de l’empresa, les bones pràctiques ambientals i de prevenció de riscos són els pilars bàsics per evitar impactes ambientals negatius i assegurar una millora contínua en els indicadors de seguretat i salut laboral. Aquest seminari ofereix una visió àmplia dels sistemes de gestió ambiental i de prevenció de riscos laborals i s’analitzaran resumidament els principals requisits legals i normes aplicables al sector en aquestes matèries.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa detallat primer dia

Seguretat i salut laboral

• Riscos inherents a l’activitat.
  • Organització preventiva.
  • Avaluacions dels riscos al sector farmacèutic i cosmètic.
  • Requisits de seguretat i salut aplicables al sector.
  • Investigacions i anàlisi d’accidents i incidents.
  • Procediments i bones pràctiques preventives als laboratoris.

Programa detallat segon dia

Comportament ambiental

• Aspectes ambientals de l’activitat.
  • Legislació ambiental aplicable al sector.
  • Procediments i bones pràctiques ambientals.
  • Sistema de gestió ambiental – ISO14001.

Tècnics del sector farmacèutic, de productes sanitaris i cosmètics.

Coordinació

Sr. Efrain Fuenzalida V
Enginyer industrial, tècnic superior en prevenció de riscos laborals i ex-HSE Mànager a Alcon/Novartis.

Ponents

Sr. Efrain Fuenzalida V

Sr. Raúl Carballedo
Enginyer tècnic i tècnic superior en PRL. Tècnic de medi ambient a Siegfried.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: