Qualificació Bàsica per a Professionals no Fa...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Qualificació Bàsica per a Professionals no Farmacèutics que Treballen o es Preparen per Treballar en el Sector Farmacèutic

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

3/11/2022

Modalitat

De 9h a 18h

Aquest és un programa de caràcter presencial però incorpora la possibilitat que alguns estudiants assisteixin a les sessions presencials de forma remota.

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Hi ha un nombre elevat de professionals qualificats, no graduats en Farmàcia o afins, que treballen, o volen fer-ho, al sector farmacèutic. Atès l’alt nivell de regulació específica del sector, l’adquisició de coneixements generals sobre les regulacions que apliquen a la indústria farmacèutica pot esdevenir un factor d’èxit per a aquests professionals, a través de la comprensió de processos farmacèutics en qualsevol de les fases (recerca, desenvolupament, fabricació, distribució i comercialització).

L'objectiu del curs es sensibilitzar sobre la necessitat de conèixer i aplicar les regulacions del sector, així com facilitar eines que permetin aprofundir en les responsabilitats específiques segons l’activitat profesional.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

PROGRAMA

Ponència inicial sobre l’origen de les regulacions sanitàries, els actors internacionals que regulen el sector i les fonts d’informació fonamentals.

Ponències específiques que aportaran informació per al desenvolupament de funcions a les diverses àrees d’activitat indicades en l’apartat “Destinataris”.

Destinataris

Professionals no farmacèutics de les àrees de Negoci, Garantia de Qualitat, Finances, Compres o Proveïment, Recerca i Desenvolupament, Logística i Distribució, Enginyeria i Manteniment, Tecnologia de la Informació, Fabricació i Control de Qualitat que treballen o estan interessats a treballar en el sector farmacèutic.

Coordinació

Sr. Emilio Román
Corporate Director Quality Assurance en Almirall.

Ponents

Sr. Emilio Román
Corporate Director Quality Assurance en Almirall.

Altres professionals experts segons l’àrea d’activitat.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: