Registres Internacionals. Requisits Específic...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Registres Internacionals. Requisits Específics en Països Extracomunitaris (LATAM, MENA, Àsia, etc.)

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

7/10/2021 - 8/10/2021

Modalitat

7 i 8 d'octubre de 2021 de 9:00h a 13:00h

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Conèixer els requisits reguladors específics de tercers països i com gestionar-los de manera eficient.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa detallat primer dia

9.00 – 9.15 h. Presentació de la jornada i introducció al curs

9.15 – 10.15 h. Consideracions generals que cal tenir en compte en qualsevol projecte de registre internacional. M.ª José Rodríguez. Senior Regulatory Affairs Manager, B. Braun

10.15 – 11.30 h. Registres a LATAM. Introducció als registres al Brasil i Mèxic. M.ª José Rodríguez. Senior Regulatory Affairs Manager, B. Braun

11.30 – 12.00 h. Pausa

12.00 – 13.00 h. Registres a LATAM. Introducció als registres a Colòmbia, Perú, Equador, Xile i països d'Amèrica Central. M.ª José Rodríguez. Senior Regulatory Affairs Manager, B. Braun

Programa detallat segon dia

9.00 – 10.30 h. Registre de medicaments en mercats asiàtics. Marta Español. Regulatory Affairs Director, Reig Jofré

10.30 – 11.00 h. Pausa

11.00 – 12.00 h. Particularitats del registre de medicaments a Rússia i Euràsia (EAEU). Adrià Garrido Ferrer. Regulatory Affairs Officer, Uriach

12.00 – 13.00 h. Què s'ha de tenir en compte per registrar en els països del nord d'Àfrica i Orient Mitjà (MENA)? Adrià Garrido Ferrer. Regulatory Affairs Officer, Uriach

Destinataris

Tècnics i responsables de les àrees de registres, així com de departaments relacionats amb l’exportació a tercers països com, per exemple, qualitat, exportació, etc.

Coordinació

Sra. Silvia Santaliestra Marín
Directora d’assumptes reguladors a Kern Pharma S.L.

Ponents

Sra. Silvia Santaliestra Marín
Directora d'Afers Regulatoris. Kern Pharma, SL

Sra. María José Rodríguez
Senior Regulatory Affairs Manager

Sra. Marta Español
Regulatory Affairs Director

Sr. Adrià Garrido Ferrer
Regulatory Affairs Officer

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: