Reptes de l'Accés al Mercat: Preu i Finançame...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Reptes de l'Accés al Mercat: Preu i Finançament d'un Medicament. Stakeholders: Decisors sobre Polítiques Sanitàries

Cursos en industria farmacéutica 2023

Dades bàsiques

Hores

30/3/2023

Modalitat

De 9h a 18h

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

El model sanitari descentralitzat que tenim a Espanya, on les competències en matèria de sanitat estan repartides entre l’Estat i les comunitats autònomes, ha donat lloc a un sistema de gran complexitat reguladora quant a polítiques sanitàries i farmacèutiques i a un gran nombre de decisors que participen, d’una manera o altra, en l’accés als medicaments.

Saber quins són aquests decisors, on es troben i el paper que exerceix cadascun d’ells és fonamental per a la indústria farmacèutica, ja que en dependrà l’èxit de les accions que es duguin a terme des dels diferents departaments implicats (Market Access, Govern Access, Public Affairs…).

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Introducció

Com es finança un medicament? Com se’n sol·licita el preu i el finançament? Ponent: Pedro Gómez

Stakeholders a escala regional i local. Paper de cada figura o comissió. Ponent: Manel Fontanet.

Com es crea un departament d’accés al mercat en una companyia farmacèutica? Ponent: Maria Massafrets.

Business case Ponent: Toni Maneu.

Debat i conclusions

Destinataris

Col·laboradors de departaments Market Accces, Pricing, Market intelligence, Reguladors, Màrqueting, Medical Affairs, Compliance, de companyies amb medicaments.

Coordinació

Sr. Anna Muñoz
Managing Director de Alta Medical Services.

Sra. Anna Morell
Senior Ethics and Compliance Manager US, Latam & RoW. Ferrer Internacional S.A.

Ponents

Sr. Pedro Gómez Pajuelo
Economista de l'AGE en excedència. Exsecretari general de l'ONT i Exsubdirector General de Qualitat dels medicaments.

Sr. Manel Fontanet
Tècnic gerència del medicament del Servei Català de la Salut (CatSalut).

Sra. Maria Massafrets Xandri
Directora de Market Access & Goverment Affairs de Leo Pharma Iberia.

Sr. Toni Maneu
Market Access & Public Affairs Senior Consultant en Marketinred.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: