Risk Management Plan en Farmacovigilància de ...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Risk Management Plan en Farmacovigilància de Medicaments. Preparació d'Annexos i Material Educatiu

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

28/10/2021 - 29/10/2021

Modalitat

De 9:30h a 13:30h

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Curs avançat sobre preparació de pla de gestió de riscos dels medicaments, els seus annexos i el material educatiu.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa detallat primer dia

9.30 – 9.40 h. Presentació del taller

9.40 – 10.00 h. Objectius del RMP. Revisió de la legislació vigent europea i nacional

10.00 – 11.00 h. Tipus de RMP. Estructura i contingut de les diverses seccions

11.00 – 11.30 h. Descans

11.30 – 11.45 h. Harmonització dels RMP

11.45 – 13.00 h. Activitats addicionals de farmacovigilància (qüestionaris de FU, PASS- ENCePP, registre de pacients). Exemples

13.00 – 13.30 h. El RMP des del punt de vista de Regulatory Affairs. Enviament del document a les autoritats

Programa detallat segon dia

9.30 – 11.00 h. Mesures addicionals de minimització de riscos. Material educatiu com a mesura de minimització. Pla de prevenció d'embaràs

11.00 – 11.30 h. Mesures addicionals de minimització de riscos. Preparació i enviament de DHCP

11.30 – 12.00 h. Descans

12.00 – 12.30 h. Annexos del RMP. Pla de farmacovigilància i mesures de minimització

12.30 – 13.30 h. Mòdul XVI: Avaluació de l'efectivitat de les mesures de minimització

Destinataris

Tècnics i responsables de farmacovigilància d’indústries farmacèutiques i biosanitàries. Tècnics de registres. Curs destinat a persones amb bons coneixements bàsics del tema.

Coordinació

Sra. Teresa Cuchi.
Managing Director Pharmalex Spain

Ponents

Sra. Teresa Cuchí
Managing Director Pharmalex Spain

Sra. Ana Gómez Ambrosi
Head of PV team. Pharmalex Spain

Sr. Alejandro Arana
Senior Director of Epidemiology, RTI

Sra. Lidia López
Manager Regulatory Affairs. Pharmalex

Sr. Marc Murall Debasa
PV Officer│Pharmacovigilance. Ferrer Internacional

Sra. Alicia Martín Vallejo
PV Affiliate Lead, Farmacovigilància. Astellas Pharma, SA

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: