Serialització de Medicaments: Avenços i Situa...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Serialització de Medicaments: Avenços i Situació Actual

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

3,5

12/5/2022

Modalitat

De 9:30h a 13:30h (3,5 hores)

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

El reglament delegat previst en la Directiva 2011/62/CE, relacionat amb el sistema de serialització i identificació unitària dels medicaments, va entrar en vigor el febrer de 2019.

L’objectiu del curs és conèixer, després de més de tres anys des que va entrar en vigor, la situació actual del funcionament del sistema repositori del codi unitari de medicaments a escala de l’estat espanyol, i l’experiència en l’aplicació de les obligacions previstes en el reglament delegat dels diversos agents implicats (laboratoris farmacèutics, magatzems de distribució i farmàcies), així com saber les actuacions que porten a terme les autoritats sanitàries per supervisar que aquests agents compleixen adequadament aquestes obligacions i els resultats.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

9:30 a 9:45h: Introducció i objectius.

9:45 a 10:15h: Com funcionen ara els repositoris: EMVO i SEVEN. Gestió de les incidències i introducció d'accions de millora.

10:15 a 10:45h: Actuacions de les autoritats nacionals i europees per al control de l'aplicació de l'acte delegat sobre serialització.

10:45 a 11:15h: Experiència de la farmàcia comunitària en l'aplicació de la serialització.

11:15 a 11:45h: Descans

11:45 a 12:15h: Experiència de la indústria farmacèutica nacional i europea en l'aplicació de la serialització.

12:15 a 12:45h: Experiència en el punt de la distribució farmacèutica en l'aplicació de la serialització.

12:45 a 13:15h: Experiència i reptes de la farmàcia hospitalària en l'aplicació de la serialització.

13:15 a 13:45h: Taula rodona de debat amb els ponents.

13:45 a 14:00h: Resum i conclusions.

Destinataris

Directors tècnics, responsables de Control de Qualitat, de Producció i de Registres dels laboratoris farmacèutics fabricants i dels titulars de l’autorització de comercialització dels medicaments. Directors tècnics de les entitats de distribució de medicaments. Titulars de les oficines de Farmàcia i gerents dels serveis de Farmàcia Hospitalària.

Coordinació

Sr. Salvador Cassany Pou
Gerent del Servei de Control Farmacèutic i Productes Sanitaris. Departament de Salut, Generalitat de Catalunya.

Ponents

Sra. Ma. Ángeles Figuerola
Directora general de SEVeM.

Sra. Pilar Fernández del Pozo
Inspectora farmacèutica. Departament d'Inspecció i Control de Medicaments. Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris.

Sr. Jordi Casas
President del Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya.

Sr. Emili Esteve
Director tècnic a Farmaindustria.

Sr. Miguel Valdés
Director tècnic a Fedifarm.

Sra. Olivia Ferrández
Responsable del Servei de Farmàcia a l'Hospital del Mar.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: