Stakeholders: Figures amb Poder de Decisió so...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Stakeholders: Figures amb Poder de Decisió sobre Polítiques Sanitàries, Gestió i Accés de Medicaments a Prescriptors i Usuaris

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

20/10/2022

Modalitat

De 9h a 18h

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

El model sanitari descentralitzat que tenim a Espanya, en el qual les competències en matèria de sanitat estan repartides entre l'Estat i les CA, ha donat lloc a un sistema de gran complexitat reguladora quant a les polítiques sanitàries i farmacèutiques i a un gran nombre de decisors que participen d'una manera o d'una altra en l'accés als medicaments.

Saber quins són aquests decisors, on són i el paper que exerceixen cada un d'ells és fonamental per a la indústria farmacèutica, ja que d'això dependrà l'èxit de les accions que es duguin a terme des dels diversos departaments implicats (Market Acces, Govern Acces, Public Affairs...).

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

• Introducció
  • Com es finança un medicament? Com se’n sol·licita el preu i el finançament?
  • Stakeholders a escala regional i local. Paper de cada figura o comissió.
  • Com es crea un departament d’accés al mercat a una companyia farmacèutica?
  • Business case
  • Debat i conclusions

Destinataris

Col·laboradors dels departaments de Market Acces, Pricing, Market Intelligence, Reguladors, Màrqueting, Medical Affairs i Compliance de companyies amb medicaments.

Coordinació

Dra. Anna Muñoz
MD, PhD. Managing Director d'Alta Medical Services.

Sra. Anna Morell
International Ethics and Compliance Senior Manager. Departament Legal & Compliance. Ferrer Internacional S.A.

Ponents

Sr. Pedro Gómez Pajuelo
Economista de l’AGE en excedència. Ex-secretari general de l’ONT i ex-sotsdirector general de qualitat dels medicaments.

Sr. Joaquín Delgadillo Duarte
Direcció de Planificació Estratègica i Teràpies Avançades del Banc de Sang i Teixits.

Sra. Maria Massafrets Xandri
Directora de Market Access i Government Affairs de Leo Pharma Iberia.

Sr. Toni Maneu
Public Affairs i Market Access a Marketinred.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: