Temes de Farmacovigilància Avançada. Acords d...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Temes de Farmacovigilància Avançada. Acords de Farmacovigilància. Farmacovigilància i Xarxes Socials

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

3,5

9/6/2022

Modalitat

De 9:30h a 13:30h (3,5 hores)

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Acords:

• Revisar els diversos tipus d’acords entre companyies farmacèutiques.
  • Analitzar els aspectes de FV que s’han de contemplar en els acords per assegurar el compliment de la legislació de Farmacovigilància.
  • Entendre’n els requisits per part de les autoritats.
  • Aprendre els elements essencials que cal incloure als acords de Farmacovigilància.
  • Considerar el paper del responsable de Farmacovigilància en la preparació dels acords.
  • Definir la funció dels acords de Farmacovigilància en les auditories i inspeccions.

Xarxes socials:

• Analitzar les diverses xarxes socials i l’ús creixent com a eina de farmacovigilància.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Acords de farmacovigilància

9:30-9:40 h Benvinguda i presentació del curs.

9:40-10:15 h Introducció als acords de farmacovigilància (SDAs).

10:15-11:00 h Aspectes bàsics per a la preparació d'un contracte.

11:00-11:15 h Pausa

11:15-12:15 h Tipus de contractes de farmacovigilància i contingut. Importància en auditories/inspeccions.

12:15-12:45 h Gestió de contractes. Eines útils.

Farmacovigilància i xarxes socials.

12:45-13:30 h Farmacovigilància i xarxes socials.

Destinataris

Aquest curs és d’interès per a les persones que treballen en Farmacovigilància, Registres, directors mèdics, directors d’R+D, assessors legals i encarregats del desenvolupament del negoci. Persones que hagin de preparar, revisar i gestionar contractes entre companyies.

Coordinació

Sra. Teresa Cuchí
General Manager Pharmalex Spain.

Ponents

Sra. Ana Belén Vela Bolsas
Director, Head of PV Team. Pharmalex.

Sr. Ignacio Pascual Abad
Advocat.

Sra. Gemma Jiménez Sesé
Headof CDS, EUQPPV. Corporate Drug Safety. Almirall.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: