Actualització sobre l'Expedient Informatiu de Producte Cosmètic i Avaluació de la Seguretat

destacat-producte-cosmetic

Modalitat Presencial

Tipologia:
Preu:
625 *
Idioma:
Inici curs:
22 març 2019
Final curs:
22 març 2019
Horari:

De 9.00h a 18.30h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona
Hores bonificables:
9 h. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Actualització de les novetats sobre el Reglament de productes cosmètics
  • Orientació pràctica, amb treball de diversos casos i resolució de dubtes
  • Impartit per professionals referents en aquest camp
Presentació

Des de l’aprovació del Reglament CE 1223/2009, la normativa entorn de la cosmètica ha tingut diverses actualitzacions. Aquest curs proposa una actualització de la legislació europea de cosmètics, així com les novetats en les activitats del SCCS. També es revisaran els punts clau en les Guidelines de l’Annex I del Reglament.

El passat 25 d'octubre es van aprovar les "10 th NOTES OF GUIDANCE FOR THE TESTING OF COSMETIC INGREDIENTS AND THEIR SAFETY EVALUATION del Comitè Científic de Seguretat del Consumidor. En aquest curs s'abordaran tots els canvis de las noves directrius del Comitè i que afecten a la realització de l'expedient d'informació.

El programa del curs inclou un seminari pràctic, en el qual es treballaran diversos casos i es resoldran dubtes detectats en l’elaboració d’expedients.

Aquest programa és exclusiu per a professionals que hagin cursat el curs Expedient d’Informació i Avaluació de la Seguretat de Productes Cosmètics, o que acreditin haver cursat un programa similar en altres universitats.

Acreditació acadèmica

Certificat d'assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA