Alimentació Vegetariana i Salut en Situacions Especials

22 abril 2020

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aborda una problemàtica nutricional molt actual que el professional sanitari ha de conèixer per abordar-la adequadament.
  • Està impartit per experts de primer nivell i combina docents de la Universitat de Barcelona amb altres de diversos hospitals referents.
  • Permet ampliar la formació a l'expert en nutrició, alimentació vegetariana i salut.
Presentació

L'alimentació vegetariana és una tendència cada vegada més present a la societat actual. Donades les vinculacions dels hàbits alimentaris amb la salut, els experts de l'àmbit de la salut necessiten aprofundir en aquest camp de la nutrició i prestar especial atenció a la relació entre vegetarianisme i situacions especials, com poden ser els infants, la gent gran, els esportistes, les persones al·lèrgiques o intolerants a certs aliments o les que pateixen certes malalties.

Aquest curs et permetrà plantejar recomanacions dietètiques a partir de l'evidència científica per a aquestes persones que estan en situacions especials i que volen fer compatible la dieta vegetariana amb la seva situació o estat de salut particular.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 4 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA