Comunicació Interna en Situació de Crisi

Final curs:
24 maig 2019
Hores bonificables:
38 h. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Curs de curta durada que et prepara per afrontar situacions de crisi de manera efectiva.
  • Aprenentatge col·laboratiu, basat en l’experiència i a través de la resolució de casos reals.
  • Dirigit a professionals de comunicació interna, recursos humans, equips directius i equips tècnics.

Presentació

A l’entorn actual, és habitual que les organitzacions pateixin situacions de crisi, a causa de factors interns o externs. Per afrontar aquestes realitats, és vital que les empreses tinguin estratègies i professionals de comunicació interna especialitzats en situacions de crisi. Així mateix, cal que disposin d’un pla de gestió de crisi i un protocol per poder reaccionar de manera ràpida i eficaç.

A més, els responsables de la gestió de crisis hauran de conèixer les eines per poder analitzar la companyia per tal de poder detectar possibles focus susceptibles de convertir-se en escenaris de crisis.

El programa de Comunicació Interna en Gestió de Crisis
et dona els coneixements i mecanismes per poder estar preparat davant d’aquestes situacions i realitzar un pla d’acció actiu i efectiu per minimitzar els efectes negatius que pugui provocar en les organitzacions.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 3 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA