Employee Experience i Gestió del Talent Digital

Final curs:
27 gener 2020
Hores bonificables:
112 h. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprenentatge col·laboratiu basat en l’experiència a través de la resolució de casos reals.
  • Best practices amb professionals d’alt valor amb els quals podràs compartir experiències.
  • Enfocament a l’estratègia i la transformació digital de les organitzacions impulsades des de RH.
Presentació

En un context de mercat en el qual la tecnologia permet reaccionar davant la competència d'una manera immediata, el valor diferencial i factor clau d'èxit se centra cada vegada més en les persones i el seu talent.

A més del client, els empleats són un dels grans valors de les empreses, elements clau diferencials en un context empresarial actual en el qual tot es pot replicar. L'objectiu és alinear l'enfocament al client amb l'experiència d'empleat perquè el client també pugui tenir una experiència única en els diferents tipus de contacte que tingui amb l'empresa.

El Programa en Employee Experience i Gestió del Talent Digital et prepara per desenvolupar estratègies d’Employee Experience i així aconseguir empleats feliços, compromesos i alineats amb els objectius organitzacionals que estiguin dotats de les eines necessàries per proporcionar l'experiència de client desitjada i el negoci tingui sentit.

Descobriràs les oportunitats que ofereix la tecnologia a les empreses per millorar l'experiència d'empleat i els avantatges per millorar la gestió del talent i la seva connexió i comunicació dins de l'empresa.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 9 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA