Expert en Nutrició, Alimentació Vegetariana i Salut

20 febrer 2020

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

L’alimentació vegetariana és una tendència cada cop més present en la societat. Donades les vinculacions dels hàbits alimentaris amb la salut, els experts de l’àmbit de la salut necessiten aprofundir en aquest camp de la nutrició.

Aquest curs et permetrà plantejar recomanacions dietètiques, partint de la interacció de la dieta i la genètica i, a partir de l’evidència científica, coneixent els tipus de dietes vegetarianes existents i el perfil del pacient. Es contemplarà la situació de persones adultes sanes, però també situacions especials en diverses etapes de la vida, en diverses patologies i situacions especials.

Acreditació acadèmica

Expert en Nutrició, Alimentació Vegetariana i Salut per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 16 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA