Expert en Delegat de Protecció de Dades (DPD)

Modalitat Semipresencial

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
2.570 *
Idioma:
Inici curs:
02 abril 2019
Final curs:
25 juny 2019
Horari:

On-line. Sessions presencials dimarts i dijous de 17:45h a 21:45h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Preparació pràctica i aplicada per a assumir funcions de DPD d’acord amb la nova normativa europea (RGPD)
  • Dissenyat i impartit per experts amb trajectòries rellevants en aquest àmbit
  • Compleix els requisits de l’Esquema de Certificació, sigui quina sigui la teva experiència professional en aquest camp

Presentació

A causa de la recent entrada en vigor del Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), s'ha introduït a l'ordenament europeu la figura del Data Privacy Officer (DPO) o delegat de protecció de dades (DPD), la implantació de la qual serà obligatòria en moltes organitzacions i molt important i recomanada en moltes altres.

Tenint en compte la important oportunitat professional que pot generar-se, aquest curs d'expert té com a objectiu preparar els participants per exercir el càrrec de delegat de protecció de dades (en endavant DPD) segons els requisits de competències requerides a l'Esquema de Certificació de Delegats de Protecció de Dades de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (Esquema AEPD-DPD).

El curs comptarà amb sessions presencials amb experts amb trajectòries rellevants en aquest àmbit. Addicionalment, al llarg del curs es desenvoluparan escenaris pràctics, en els quals es treballaran les exigències normatives des d'una visió aplicada.

Acreditació acadèmica

Expert en Delegat de Protecció de Dades (DPD) per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA