Gestió Operativa d'una Clínica Dental

Final curs:
21 maig 2020
Horari:

On-line. Sessions presencials segons calendari.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona
Hores bonificables:
112 h. on-line + 72 h. presencials. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • T’aporta habilitats de gestió, màrqueting, treball en equip i qualitat en clíniques dentals
  • Et permet convertir-te en un professional de valor que faci aportacions clau en la dinàmica de la clínica
  • Orientat a la pràctica, de la mà d’experts professionals en actiu
Presentació

La gestió operativa d’una clínica dental implica coneixements i habilitats en àmbits com el màrqueting, el treball en equip, la gestió o la qualitat. Els professionals de les clíniques solen procedir d’altres formacions prèvies, sense estar habituats a aquestes tècniques de gestió operativa.

El curs de Gestió Operativa d’una Clínica Dental et donarà la visió integral de la gestió i organització de la clínica i et permetrà que, amb responsabilitat i autonomia, aportis idees per millorar el servei i l’adaptis a les necessitats dels pacients, implementis sistemes de qualitat i desenvolupis habilitats comunicatives per millorar el tracte i l’atenció als clients.

Dissenyat i impartit per professionals en actiu, aquest Curs d’Extensió Universitària està adreçat a la pràctica professional per part del personal del sector de l’odontologia.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 10 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA