Nutrició en la Gestació. Diabetis Gestacional

20 febrer 2019

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aborda una temàtica imprescindible per a professionals sanitaris que treballen amb la dona gestant.
  • Està impartit per experts de primer nivell i combina docents de la Universitat de Barcelona amb altres de diversos hospitals referents.
  • Permet ampliar la formació en l'àmbit de la nutrició i la salut: expert en nutrició i salut en la dona.
Presentació

L'alimentació durant el període gestacional té una gran importància tant per a la mare com per la seva descendència i requereix unes recomanacions específiques. A més, l'aparició de la diabetis gestacional és un problema sanitari habitual que s'ha de controlar adequadament.

Amb aquest curs, aprendrem, de manera molt pràctica, les recomanacions nutricionals per a aquesta etapa de la vida abordant el procediment que cal seguir en cas d'aparició de diabetis.

Treballarem les adaptacions nutricionals que s'han d'aplicar en aquestes situacions i els diversos mètodes per a l'educació alimentària.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 4 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA