Gaudir UB. Arte, Música y Cine

C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

Presentació

Picasso, Dalí i Miró representen el paradigma d'una voluntat expressiva incansable que els va portar a cadascun a desenvolupar un llenguatge creatiu propi sempre en contacte amb l'avantguarda. En aquest curs veurem les seves trajectòries artístiques, les seves trobades i desacords, la seva relació amb les tendències artístiques del seu entorn i la seva influència en l'art actual. Entendre les seves trajectòries i el món artístic en què van desenvolupar les seves carreres ens portarà a reflexionar sobre en què consisteix ser artista i el lliurament que això exigeix per a finalment establir les claus que els van convertir en tres de les figures artístiques més grans de tots els temps.

1. Context històric i artístic dels seus primers anys. 1881-1904
2. Picasso: de la Llotja a l'aventura del cubisme
3. Miró: de Mont Roig a París
4. Dalí: els anys de formació i la relació amb Lorca i Buñuel en la Residència d'Estudiants de Madrid
5. Els artistes davant André Breton i “La revolució surrealista”
6. Guernica i altres eclecticismes de Picasso
7. Miró: de l'assassinat de la pintura a la poesia visual de les Constel·lacions
8. El misticisme nuclear de Dalí
9. Els últims anys: Picasso mira a Velázquez, Dalí al Pop i Miró a les estrelles
10. Influència de Picasso, Dalí i Miró en l'art contemporani

Marcos Yáñez, professor de filosofia, història i teoria de l'art

Preus i descomptes

Durada del curs

Públic en general

Col·lectius amb descompte

20 hores 166.00€* 139.00€*

(*) Preus pendents d’aprovació per part dels òrgans competents

Col·lectius amb descompte:

Per poder beneficiar-se de qualsevol descompte, s'haurà d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’hi aplicarà cap descompte.

A l'inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en què l'interessat ha d'indicar el codi de descompte del col·lectiu al qual pertany.

Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    • Alumnat
    • Personal d'administració i serveis
    • Personal docent i investigador
    • Membres del Grup UB
    • Alumnes i antics alumnes de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d'Idiomes Moderns, Universitat de l'Experiència i Estudis Hispànics
    • Socis del col·lectiu Alumni UB
    • Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència
  • Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents).
  • Veí de Badalona: (VBA82U9B) només per als cursos impartits a Badalona.
  • Subscriptors del diari ARA (SDARAU9B)
  • Usuaris de les Biblioteques de la Diputació de Barcelona i de les Biblioteques de Barcelona amb carnet (UBB12U9B).