Gaudir UB. Bienestar personal y Estrategias profesionales

La felicitat des d'una perspectiva psicosocial

Sol·licita informació Matricula't

Dades bàsiques

Català i Castellà
dimecres de 12.00h a 14.00h
18/1/2023
22/3/2023
IL3 - Universitat de Barcelona
C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

Teoria i pràctica

Aquest curs té dos objectius generals. El primer és aprendre alguns descobriments científics significatius sobre els fonaments biològics, psicològics i socials de la felicitat, tenint en compte, en particular, estudis de psicologia positiva, la distinció de Martin Seligman dels tres nivells de felicitat (vida de plaer, vida compromesa i vida significativa).

El segon objectiu és aprendre algunes tècniques científicament provades per augmentar la felicitat, el benestar i les habilitats socials, basades en recursos personals aplicats a la vida quotidiana i una relació saludable amb el nostre entorn.

La perspectiva psicosocial permet ajudar a entendre el benestar i la felicitat no com una cosa que compromet a cada persona com a individu, sinó en el context de les relacions interpersonals, el sentit de grup o comunitat, o la participació en objectius comuns.

1. La felicitat i la infelicitat, la seva dimensió psicosocial.
2. Influència de la personalitat en la felicitat.
3. Cultivar fortaleses personals. El nostre punt de suport.
4. Relacions interpersonals i satisfacció personal per la teoria de l'afecció.
5. Tenir cura de les relacions amb la comunicació assertiva i la gestió de les emocions.
6. Habilitats socials i estratègies de canvi positiu en les relacions.
7. El benefici de crear i aprofitar entorns saludables (I)
8. El benefici de crear i aprofitar entorns saludables (II)
9. Gaudeix de l'experiència fluïda: aquí i ara
10. Viure una vida plenitud

Professorat

Pilar Barreto, psicòloga i psicoterapeuta d'adults, i experta en comunicació i habilitats socials.

Mónica Javaloy, psicòloga i psicoterapeuta individual, familiar i de parella.

Sergi Valera, professor del Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa de la Universitat de Barcelona

Preus i descomptes

Duració del curs

Públic en general

Col·lectius amb descompte

20 hores 166.00€ 139.00€

Per poder beneficiar-se de qualsevol descompte, aquest s’haurà d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’aplicarà cap descompte.

A l’inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en el qual l’interessat introdueixi el codi del col·lectiu al qual pertany. Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    Alumnat
    Personal d’administració i serveis
    Personal docent i investigador
    Membres del Grup UB
    Estudiants i antics estudiants de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d’Idiomes Moderns, Universitat de l’Experiència i Estudis Hispànics
    Socis del col·lectiu Alumni UB
    Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència

• Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents).
  • Veí de Badalona: (VBA82U9B) només per als cursos impartits a Badalona.
  • Subscriptors del diari ARA (SDARAU9B)
  • Usuaris amb carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i de Biblioteques de Barcelona (UBB12U9B)
  • Socis del TresC, Comunitat de Cultura (TR3SC9UB)
  • Membres del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (CMB56U9B)