Gaudir UB. Arte, Música y Cine

Marc Chagall: art i cultura ídix

Sol·licita informació Matricula't

Dades bàsiques

Català i Castellà
dimecres de 9.30h a 11.30h
21/9/2022
30/11/2022
Casa Jeroni Granell
Gran Via de les Corts Catalanes 582, 08011
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

Presentació

Marc Chagall és un pintor que va crear la seva obra sobre temes com l'amor, els records, els esdeveniments històrics, les tradicions jueves i les fites artístiques dels quals va ser testimoni i en moltes ocasions protagonista. Va ser al seu torn un àvid escriptor i lector de la literatura ídix, els temes de la qual va plasmar en els seus quadres. Aquesta cultura ídix se li va inculcar des de molt petit a la seva ciutat natal, Vitebsk, en l'antic Imperi rus.

Aquest curs presentarà la seva evolució artística en ordre cronològic en relació amb la cultura ídix, així com els grans temes que recorren l'obra d'aquest artista imprescindible per a representar el segle XX.

1. Introducció
2. El món jueu de Vitebsk
3. Entre la pintura i la paraula ídix
4. Escrits, assajos i poesia de Chagall
5. Entre realitat i fantasia
6. Els anys de la Revolució Russa
7. Escola de París i les Avantguardes
8. Chagall i el color
9. Anys després de la guerra i de l'exili
10. Llegat i influència

Professorat

Golda van der Meer, doctora en estudis lingüístics, literaris i culturals per la Universitat de Barcelona.

Preus i descomptes

Durada del curs

Públic en general

Col·lectius amb descompte

20 hores 166.00€* 139.00€*

(*) Preus pendents d’aprovació per part dels òrgans competents

Col·lectius amb descompte:

Per poder beneficiar-se de qualsevol descompte, s'haurà d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’hi aplicarà cap descompte.

A l'inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en què l'interessat ha d'indicar el codi de descompte del col·lectiu al qual pertany.

Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    • Alumnat
    • Personal d'administració i serveis
    • Personal docent i investigador
    • Membres del Grup UB
    • Alumnes i antics alumnes de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d'Idiomes Moderns, Universitat de l'Experiència i Estudis Hispànics
    • Socis del col·lectiu Alumni UB
    • Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència
  • Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents).
  • Veí de Badalona: (VBA82U9B) només per als cursos impartits a Badalona.
  • Subscriptors del diari ARA (SDARAU9B)
  • Usuaris de les Biblioteques de la Diputació de Barcelona i de les Biblioteques de Barcelona amb carnet (UBB12U9B).