La cultura coreana: clave del panorama global

La cultura coreana: clau del panorama global

Sol·licita informació Matrícula tancada

Dades bàsiques

Castellà
de 9.30 a 11.30 hores
3/7/2023
210€ 190€
14/7/2023
190€ 170€
IL3 - Universitat de Barcelona
C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

Presentació

L'objectiu principal d'aquest curs és proporcionar una presa de contacte introductòria amb la cultura coreana i oferir-ne una primera aproximació des de la perspectiva de l'empresa, el dret i el gènere.

A partir d'una recol·lecció de temes vinculats a aquestes branques, se li ofereix iniciar i expandir el coneixement sobre els costums coreans, les seves tradicions, la seva manera de pensar i la forma en què organitza la seva societat.

La metodologia de treball comprèn una sèrie de xerrades de coreanistes tant del món empresarial com de l'acadèmic. A través de la recol·lecció dels temes proposats es presenta el passat i el present de la República de Corea i la seva relació diplomàtica i comercial amb Espanya.

L'objectiu central és conèixer millor la cultura coreana i comprendre a grans trets les estratègies de les quals s'han servit per convertir a la República de Corea en un dels països avançats en l'esfera internacional.

1. Aproximació cultural. Idioma i tradicions.
2. Aproximació cultural. Costums i estil de vida.
3. Trets generals del sistema econòmic.
4. El Miracle del Riu Hangang.
5. Trets generals de l'empresa coreana.
6. El Chaebol i què ho diferencia d'un altre tipus d'empreses.
7. Les experiències empresarials espanyoles a la República de Corea (I).
8. Les experiències empresarials espanyoles a la República de Corea (II).
9. Qüestions bàsiques del sistema legal coreà.
10. L'avenç de la dona en la societat coreana a través de reformes legals.

Professorat

Roger Longarón, profesor del Departamento de Empresa de la Universidad de Barcelona

Josep Manuel Brañas, profesor emérito del Departamento de Economía Aplicada de la Universidad Autónoma de Barcelona

Enrique Vilaplana, abogado y expresidente de la Cámara de Comercio Española en Corea

Pilar Saldaña, profesora del Departamento de Empresa de la Universidad de Barcelona

Ana Belinda Guardia, investigadora de la Facultad de Derecho de la Universidad de Barcelona

Preus i descomptes

Els preus s’estableixen en funció de les hores dels cursos i el col·lectiu al qual pertany l’estudiant. En el cas dels cursos de 20 hores, els preus varien segons el calendari de matrícula.

• Cursos de 20 hores (període de preu reduït)
    — Públic general: 190€
    — Col·lectius amb descompte: 170€

• Cursos de 20 hores
    — Públic general: 210€
    — Col·lectius amb descompte: 190€

• Cursos de 8 hores
    — Públic general: 85€
    — Col·lectius amb descompte: 71€

Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte, el codi corresponent l’hauràs d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’aplicarà cap descompte.

A l’inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en el qual l’interessat introdueixi el codi del col·lectiu al qual pertany. Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    Alumnat
    Personal d’administració i serveis
    Personal docent i investigador
    Membres del Grup UB
    Estudiants i antics estudiants de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d’Idiomes Moderns, Universitat de l’Experiència i Estudis Hispànics
    Socis del col·lectiu Alumni UB
    Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència
  • Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents)
  • Socis del TresC, Comunitat de Cultura (TR3SC9UB)
  • Membres del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (CMB56U9B)
  • Persones amb discapacitat acreditada (GJ22231DIS)
  • Família nombrosa (GJ22232FAM)
  • Víctimes de terrorisme (GJ22233VIT)
  • Víctimes de violència de gènere i fills dels afectats (GJ22234VIV)

* L'aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per a poder beneficiar-se de qualsevol descompte, ofert per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, s'haurà d'acreditar degudament que ets beneficiari abans de l'inici del curs. Una vegada iniciat el curs, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (incloent-hi Els Juliols UB i Gaudir UB) no aplicarà cap descompte. En cas d'impagament el descompte deixarà de ser vigent i l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona reclamarà el 100% de l'import oficial sense descomptes.