Tras las huellas de Italo Calvino, autor universal

Rere les petjades d'Italo Calvino, autor universal

Sol·licita informació Matrícula tancada

Dades bàsiques

Català i Castellà
de 16 a 18 hores
3/7/2023
210€ 190€
14/7/2023
190€ 170€
IL3 - Universitat de Barcelona
C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018
Tanca

Procés de matriculació

Per iniciar el procés de matrícula hauràs de seguir els passos següents:

1 - Identifica’t

Si ja tens un usuari del nostre Campus Virtual, pots utilitzar les dades d’accés. Si encara no disposes d’un, podràs registrar-t’hi en iniciar el procés de matrícula.

2 - Omple el formulari de matrícula

Indica’ns les teves dades personals per poder tramitar la matrícula.

3 - Introdueix el codi de descompte si formes part d’un col·lectiu amb tarifa reduïda

Trobaràs tots els descomptes disponibles a l’apartat “Preus i descomptes” de la fitxa del curs.

4 - Configura el mètode de pagament i formalitza la teva matrícula

Has de realitzar tots aquests passos abans de l’inici de curs per finalitzar correctament el procés de matrícula.

Continuar matrícula

El dibuix del món

En aquest curs seguirem les petjades de Calvino per Espanya i aprofundirem en algunes de les seves obres per oferir una panoràmica al més completa possible de la seva trajectòria com a autor.

Calvino no va ser només un escriptor, sinó també un protagonista de la literatura italiana i europea de la postguerra, gràcies a la seva tasca com a assessor d'Einaudi i les seves intervencions en el debat cultural de l'època.

1. "El sendero de los nidos de araña": el partisà "Santiago" Calvino
2. "El baró rampant": el període de la faula
3. Els relats en la traducció al català
4. "Marcovaldo o les estacions a la ciutat"
5. "Un dia d'eleccions": la crítica al "sistema"
6. "Les ciutats invisibles": Marco Polo i Khublai Kan, cara a cara
7. "Si una nit d'hivern un viatger": el Calvino més experimental. El llibre cim
8. L'aleatori i el joc (controlat) a Cortázar
9. "Palomar": el Calvino més autobiogràfic
10. "Lliçons americanes. Sis propostes per al pròxim mil·lenni": el llibre pòstum

Professorat

Francesco Luti, professor del Departament de Llengües i Literatures Modernes i d'Estudis Anglesos de la Universitat de Barcelona

Edgardo Dobry, professor del Departament de Filologia Hispànica, Teoria de la Literatura i Comunicació de la Universitat de Barcelona

Francesco Ardolino, professor del Departament de Llengües i Literatures Modernes i d'Estudis Anglesos de la Universitat de Barcelona

Preus i descomptes

Els preus s’estableixen en funció de les hores dels cursos i el col·lectiu al qual pertany l’estudiant. En el cas dels cursos de 20 hores, els preus varien segons el calendari de matrícula.

• Cursos de 20 hores (període de preu reduït)
    — Públic general: 190€
    — Col·lectius amb descompte: 170€

• Cursos de 20 hores
    — Públic general: 210€
    — Col·lectius amb descompte: 190€

• Cursos de 8 hores
    — Públic general: 85€
    — Col·lectius amb descompte: 71€

Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte, el codi corresponent l’hauràs d’introduir degudament en el moment de fer la inscripció. Un cop finalitzat el procés de matrícula, no s’aplicarà cap descompte.

A l’inici del procés de matriculació, el preu del curs es mostra sense descompte fins al moment en el qual l’interessat introdueixi el codi del col·lectiu al qual pertany. Els codis són:

• Comunitat UB: (MUB90U9B)
    Alumnat
    Personal d’administració i serveis
    Personal docent i investigador
    Membres del Grup UB
    Estudiants i antics estudiants de Gaudir UB, Els Juliols UB, Escola d’Idiomes Moderns, Universitat de l’Experiència i Estudis Hispànics
    Socis del col·lectiu Alumni UB
    Alumnes preinscrits a la Universitat de l’Experiència
  • Comunitat IL3-UB: (MUB90U9B) (alumnes, treballadors, docents)
  • Socis del TresC, Comunitat de Cultura (TR3SC9UB)
  • Membres del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (CMB56U9B)
  • Persones amb discapacitat acreditada (GJ22231DIS)
  • Família nombrosa (GJ22232FAM)
  • Víctimes de terrorisme (GJ22233VIT)
  • Víctimes de violència de gènere i fills dels afectats (GJ22234VIV)

* L'aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per a poder beneficiar-se de qualsevol descompte, ofert per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, s'haurà d'acreditar degudament que ets beneficiari abans de l'inici del curs. Una vegada iniciat el curs, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (incloent-hi Els Juliols UB i Gaudir UB) no aplicarà cap descompte. En cas d'impagament el descompte deixarà de ser vigent i l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona reclamarà el 100% de l'import oficial sense descomptes.