Màster Internacional en Construction Project ...

Afegir a favorits
Medi ambient i sostenibilitat

Màster Internacional en Construction Project Management

58 setmanes
cursos zigurat

Dades bàsiques

Acreditacions

Màster

2/5/2022 - 9/6/2023

Modalitat

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Al Màster Internacional en Construction Project Managements'adquireixen les competències necessàries per exercir la Direcció de Projectes a l'àrea de la construcció, i la capacitat de gestionar-los des de la seva concepció i planificació fins al control de la seva execució.

El contingut del màster s'ha dissenyat seguint l'estàndard mundial per a la direcció de projectes desenvolupat pel PMI: la Guia dels Fonaments per a la Direcció de Projectes, coneguda com a PMBOK. A més, s'han incorporat les tecnologies d'última generació que estan revolucionant el paradigma de la construcció: s'aplicarà la metodologia BIM durant les fases de planificació i control del projecte, es treballarà la coordinació i gestió del projecte perquè obtingui la certificació LEED, es coneixeran les noves formes de contractació col·laboratives IPD i es posarà en pràctica la filosofia Lean Construction.

Cada vegada més, l'eficiència i l'optimització de recursos en els projectes marquen la diferència, i els Project Manager són l'eix principal per a la consecució dels objectius plantejats pel promotor i / o propietari.

Objectius

• Analitzar els diferents mètodes de contractació d'obres i legislació en matèria de construcció.
  • Simular processos constructius mitjançant el programari més avançat.
  • Construir la Work Breakdown Structure (WBS) o l'Estructura de Descomposició del Treball (EDT) d'un projecte de construcció mitjançant la seva correcta anàlisi.
  • Efectuar la planificació i programació d'una obra de construcció amb criteris tècnics, econòmics i de valoració de riscos.
  • Analitzar estratègies de seguretat i salut laboral en la construcció.
  • Analitzar els aspectes tècnics bàsics involucrats en la inspecció d'obres.
  • Estudiar, a partir de casos pràctics, les diferents metodologies de control de projectes, índexs de gestió i maneig de programari.
  • Adquirir destreses per a l'elaboració de pressupostos d'obra a través de diferents eines.
  • Realitzar el control integrat d'una obra de construcció mitjançant la metodologia BIM.

Tres raons per escollir-lo

• Aplica les metodologies més adequades per a casa fase del cicle de vida d’un projecte de construcció.
  • Especialitza’t en eines per optimitzar recursos i rendibilitzar projectes. Eines de gestió i direcció de projectes més innovadores i disruptives.
  • Basa el teu Treball Final de Màster en la simulació d’un projecte real adaptat a la teva elecció: edificació, infraestructura, edifici dotacional i industria.

Acreditació acadèmica

Màster Internacional en Construction Project Management per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

1. Inici del projecte de construcció

4.4. Gestió sostenible de projectes

5. Treball Fi de Màster

Destinataris

Professionals del sector de l'arquitectura, l'enginyeria civil i les infraestructures amb interès a convertir-se en gestors de projectes amb les competències que reclama el sector de la construcció a escala mundial.

Sortides professionals

• Project Manager en projectes de construcció, tant d’edificació com d’infraestructures.
  • Direcció de projectes.
  • Direcció d’execució d’obra.
  • Consultoria en direcció de projectes.
  • Project Manager de la indústria AECO.

Sr. Juan Felipe Pons Achell

Quadre docent

Sr. Juan Felipe Pons Achell

Sr. Bernardo Martínez Díez
Enginyer superior industrial.

Sr. Iván Rubio Pérez
Enginyer civil.

Sr. Carlos José Conejo Sánchez
Enginyer de camins, canals i ports.

Sr. Remedios Egea Pastor
Psicòloga.

Sr. Matthias Beige
Psicòleg.

Sr. José Carlos Coya

Sra. Luna Cara
Arquitecta i Màster en Arquitectura Ambiental.

Sr. Raul Elias Rivera
Enginyer elèctric, Màster en Computer Science i Màster en Business Administration.

Descomptes

Per consultar les diferents possibilitats de beques, t'has d'adreçar a:

Zigurat Global Institute of Technology

Web: https://www.e-zigurat.com