Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa

Modalitat Presencial

Testimonial ex-alumnes

"Havia estudiat periodisme, em dedicava a la comunicació d'empreses i, aquest màster, donava en el clau per seguir avançant"

Laura Soro,

Adjunta RRPP en Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya.

Veure el vídeo

Testimonial ex-alumnes

Dos ex-alumnes del Màster ens expliquen la seva experiència i la seva trajectòria.

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
5.370 *
Idioma:
Inici curs:
22 octubre 2018
Final curs:
04 juliol 2019
Horari:

De dilluns a dijous de 18:45h a 21:45h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Objectius

L'objectiu principal del Màster en Direcció de Comunicació Empresarial és preparar els professionals perquè creixin professionalment en l'àmbit de la comunicació en empreses i organitzacions. Per assolir-ho, el Màster té l'objectiu de cobrir les diverses funcions de la comunicació en l'entorn de l'organització. D'altra banda, també vol oferir la possibilitat de dissenyar un pla de comunicació per poder-lo aplicar a l'empresa. Quan acabis el màster, seràs capaç de:

• Dissenyar, planificar i implementar una comunicació externa eficient, aplicant els aspectes essencials de la publicitat, les relacions públiques i l'organització d'actes, i servint-te de tècniques tant on-line com off-line.
  • Desenvolupar-te professionalment en àrees relacionades amb la comunicació o la difusió d'empreses o institucions.
  • Exercir com a consultor especialitzat en comunicació o com a expert en el desenvolupament de la comunicació interna, amb l'objectiu de millorar el clima laboral de l'organització.
  • Conèixer i aplicar els aspectes essencials del protocol i cerimonial espanyol i, especialment, del protocol empresarial.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54