Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa

Modalitat Presencial

Testimonial ex-alumnes

"Havia estudiat periodisme, em dedicava a la comunicació d'empreses i, aquest màster, donava en el clau per seguir avançant"

Laura Soro,

Adjunta RRPP en Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya.

Veure el vídeo

Testimonial ex-alumnes

Dos ex-alumnes del Màster ens expliquen la seva experiència i la seva trajectòria.

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
5.370 *
Idioma:
Inici curs:
22 octubre 2018
Final curs:
04 juliol 2019
Horari:

De dilluns a dijous de 18:30h a 21:30h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona
Hores bonificables:
372 h. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Sra. Patricia Alonso
Brand General Manager a Havas Media. Més de 25 anys d’experiència en diferents posicions en direcció de màrqueting i comercial a agencies multinacionals de publicitat.

Sra. Paz Carreira
Consultora de màrqueting i Investigació de mercats amb més de 18 anys d'experiència. Professora en el departament d'Empresa a la Universitat de Barcelona.

Quadre docent
Sr. Adrián Becerra
Expert en big data. Director del Departament d'Analisis de Dades de Sibilare. Colaborador al Grup de Sociologia Analítica i Diseny Institucional a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Graduat en Sociologia per la UAB i Màster en Comunicació Social per la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Sra. Margarita Cogolludo
Socia Directora Stoa Consultores.

Sr. Sergi Estragués
Director General de Griffith Laboratories España.

Dra. Marina Romeo
Professora titular de Psicologia Social a la Universitat de Barcelona.

Sra. Laura Sali Pérez
Socia fundadora de White Rabbit Agency.

Sra. Yanna Stefanu
BBA en Màrqueting.
Consultora d'Investigació de mercats d'AV Consultores.

Sr. Santiago Torres Sierra
Director de comunicació i relacions institucionals de Transports Metropolitans de Barcelona. Llicenciat en ciències de la informació per la Universitat Autónoma de Barcelona. Diplomat en Funció Gerencial per ESADE. President de l’Associació de Comunicació Pública.

Sr. Antonio Valdivia
ADE. Consultor d'empreses.
Director d'AV Consultores.

Sra. Paz Carreira
Consultora de marketing e investigació de mercats amb més de 18 anys d'experiència. Profesora al departament d'empresa a la Universitat de Barcelona.

Sr. Víctor Abasolo
Periodista i publicista. Commanager i responsable de marketing i estrategia digital. Asesor extern a agencies de publicitat.

Sr. Manu Arjó
Head of Product a Colvin.

Dra. Adriana Mutu
Doctorada en Ciències Polítiques (Menció d’Excel·lència Internacional, Universitat Autònoma de Barcelona)

Sra. Marta Miravet
Directora grandes cuentas en Acceso

Sr. Alejandro Teodoro
Director de la unitat de Branded Content de Godó Strategies, a Grup Godó

Sr. Jordi Campo (Doctorant)
Director de Màrqueting de la fira professional del sector de la bellesa COSMOBEAUTY Barcelona

Dr. Valentí Martínez
Doctor en Psicologia por la Universitat Abat Oliba, Llicenciat en Psicologia por la Universitat Ramon Llull, Diplomat en Infermeria por la Universitat de Barcelona.
Director general de la Fundació Universitària del Bages (Campus Manresa UVic-UCC), professor de la UAB, professor col·laborador de IL3 de la UB y membre de Barnaconsultors.

Sra. cayetana Soldevila
Llicenciada en periodisme. Comunicació i relacions externes a Naturgy.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA