Modalitat On-line

29 novembre 2019

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • 11 edicions del Màster i més de 180 professionals formats.
  • Formació basada a traslladar situacions reals a l'aula, per oferir una visió real de la professió.
  • El millor time-to-market: en només un any estaràs preparat per assumir la direcció d'un projecte en l'àmbit del protocol, les relacions institucionals i els esdeveniments.
Presentació

Les interaccions que fan institucions i empreses amb el seu entorn demanen pautes que garanteixin la cura de la imatge pública i que contribueixi a augmentar la influència de les organitzacions en els seus contextos.

El protocol no és cosa del passat. Cada àmbit té els seus codis i cada situació exigeix un marc d’actuació específic: fer negocis a Àsia, contribuir a fer més properes les figures institucionals o dissenyar actes adaptats a les últimes tendències són alguns dels nous desafiaments per als responsables de liderar la relació que les companyies i administracions tenen amb la societat.

El Màster en Direcció de Protocol, Relacions Institucionals i Organització d’Esdeveniments et preparà per consolidar relacions institucionals de valor, augmentar el reconeixements d’empreses i administracions entre els seus grups d’interès o liderar grans projectes gestionant amb èxit la participació de múltiples organismes públics i privats.

Des de la primera edició del Màster, la Direcció va a càrrec del Sr. Fernández Sánchez, reconegut expert en protocol i relacions institucionals. Ha treballat en Presidència i Vicepresidència primera del Govern, diferents Ministeris, RTVE, entre altres organitzacions.

“El protocol ha de participar transversalment als centres estratègics de les institucions”

Acreditació acadèmica

Màster en Direcció de Protocol, Relacions Institucionals i Organització d'Esdeveniments per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54