Postgrau en Màrqueting, Vendes i Gestió de Se...

Afegir a favorits
Oficina de farmàcia

Postgrau en Màrqueting, Vendes i Gestió de Serveis de l'Oficina de Farmàcia

41 setmanes

Dades bàsiques

Acreditacions

Postgrau

Convocatoria febrer (22/4/2020 - 3/2/2021)

Modalitat

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

En els últims anys, les oficines de farmàcia s'han convertit en espais de salut on la relació entre farmacèutic i client és clau per al seu èxit. Els professionals necessiten una formació integral per augmentar la satisfacció dels seus clients i ampliar la seva cartera de productes i serveis professionals.

El Postgrau en Gestió del Client / Pacient a l'Oficina de Farmàcia incideix en aspectes com el màrqueting i la comunicació, les tècniques de venda, l'e-commerce o la publicitat. De la mateixa manera, el programa aporta els coneixements necessaris per a la posada en marxa d'una cartera de serveis professionals que permeti potenciar la imatge de l'oficina de farmàcia com un espai de salut.

Amb aquest enfocament s'aposta per dotar al farmacèutic de prestigi social com a professional de la salut, millorar la qualitat assistencial de les farmàcies i, per tant, la satisfacció del client.

El Postgrau forma part del Màster en Gestió Integral de la Oficina de Farmàcia, que també integra el Postgrau en Direcció i Gestió de Recursos de l'Oficina de Farmàcia.

Tres raons per escollir-lo

• Aprendràs a aplicar estratègies de màrqueting, per alinear la satisfacció del pacient/client i contribuir als resultats de l'oficina de farmàcia
  • Sabràs definir i gestionar una cartera de serveis complementaris per potenciar la imatge de l'oficina de farmàcia com a espai de salut
  • Posada en pràctica els coneixements per arribar a una adequada planificació, execució i control en l'oficina de farmàcia

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Gestió del Client / Pacient a l'Oficina de Farmàcia per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

1. Introducció a la gestió del client/pacient

4.4. Oferta i seguiment dels serveis
4.5. Gestió econòmica dels serveis

Destinataris

Titulats universitaris en Farmàcia que treballin o vulguin desenvolupar la seva trajectòria professional a l'oficina de farmàcia. Titulats universitaris amb capacitat per exercir funcions de gestió, consultoria, o assessorament a l'oficina de Farmàcia.

Consell d'experts

Dr. Josep Allué Creus
Doctor en Farmàcia. Professor titular de Fisiologia Vegetal de la Facultat de Biociències de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Dra. M. Pilar Gascón Lecha
Doctora en Farmàcia. Vocal de docència i investigació de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona. Secretària de la Junta de Govern del Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya. Experta en Atenció Farmacèutica. Universitat Ramon Llull.

Descomptes, beques i finançament

A causa de l'actual conjuntura econòmica, la qual ens ha dut a valorar la necessitat de facilitar encara més als nostres alumnes l'accés a la formació contínua, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona ha implantat un nou sistema de pagament fraccionat. Així doncs, hem posat en marxa una sèrie de facilitats de pagament per a la gran majoria dels nostres Màsters i Postgraus, amb 4 terminis de pagament per als programes anuals i 7 per als biennals, excepte casos excepcionals.

A més, a molts dels cursos de la nostra oferta formativa, disposem de descomptes especials per a certs col·lectius:

• Els associats a Alumni UB tindran un descompte del 10% sobre l'import de la matrícula, amb una limitació de 200€ com a màxim per matrícula i any acadèmic. Caldrà aportar el certificat acreditatiu de soci d'Alumni UB i estar al corrent de l'abonament de la quota de soci.
• Personal del Grup UB tindran un descompte del 10% sobre l'import de la matrícula.
• Exalumne de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, tindran un descompte del 10% sobre l'import de la matrícula.
• Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora (consulta amb la teva assessora)

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matricula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes i si tens qualsevol dubte, consulta a una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com on-line) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
• Els descomptes no són acumulables i només s'aplicaran als cursos amb preu superior a 1.000€.
• No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
• És responsabilitat de l'alumne informar de la seva voluntat d'acollir-se a un determinat descompte.
• Hi ha cursos que no admeten descomptes.

Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició.
Vull rebre informació respecte de l’activitat formativa de l’IL3-Universitat de Barcelona.

WhatsApp: 630 25 42 67
E-mail: admision@il3.ub.edu