Postgrau en Màrqueting, Vendes i Gestió de Se...

Afegir a favorits
Oficina de farmàcia

Postgrau en Màrqueting, Vendes i Gestió de Serveis de l'Oficina de Farmàcia

33 setmanes
Gestión farmacia forymat

Dades bàsiques

Acreditacions

Postgrau

5/11/2021 - 24/6/2022

Modalitat

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

En els últims anys, les oficines de farmàcia s'han convertit en espais de salut on la relació entre farmacèutic i client és clau per al seu èxit. Els professionals necessiten una formació integral per augmentar la satisfacció dels seus clients i ampliar la seva cartera de productes i serveis professionals.

El Postgrau en Màrqueting, Vendes i Gestió de Serveis de l'Oficina de Farmacia incideix en aspectes com el màrqueting i la comunicació, les tècniques de venda, l'e-commerce o la publicitat. De la mateixa manera, el programa aporta els coneixements necessaris per a la posada en marxa d'una cartera de serveis professionals que permeti potenciar la imatge de l'oficina de farmàcia com un espai de salut.

Amb aquest enfocament s'aposta per dotar al farmacèutic de prestigi social com a professional de la salut, millorar la qualitat assistencial de les farmàcies i, per tant, la satisfacció del client.

El Postgrau forma part del Màster en Gestió Integral de la Oficina de Farmàcia, que també integra el Postgrau en Direcció i Gestió de Recursos de l'Oficina de Farmàcia.

Tres raons per escollir-lo

• Aprendràs a aplicar estratègies de màrqueting, per alinear la satisfacció del pacient/client i contribuir als resultats de l'oficina de farmàcia
  • Sabràs definir i gestionar una cartera de serveis complementaris per potenciar la imatge de l'oficina de farmàcia com a espai de salut
  • Posada en pràctica els coneixements per arribar a una adequada planificació, execució i control en l'oficina de farmàcia

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Màrqueting, Vendes i Gestió de Serveis de l'Oficina de Farmacia per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

1. Introducció a la gestió del client/pacient

4.4. Oferta i seguiment dels serveis
4.5. Gestió econòmica dels serveis

Destinataris

Titulats universitaris en Farmàcia que treballin o vulguin desenvolupar la seva trajectòria professional a l'oficina de farmàcia. Titulats universitaris amb capacitat per exercir funcions de gestió, consultoria, o assessorament a l'oficina de Farmàcia.

Consell d'experts

Dr. Josep Allué Creus
Doctor en Farmàcia. Professor titular de Fisiologia Vegetal de la Facultat de Biociències de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Dra. M. Pilar Gascón Lecha
Doctora en Farmàcia. Vocal de docència i investigació de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona. Secretària de la Junta de Govern del Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya. Experta en Atenció Farmacèutica. Universitat Ramon Llull.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

Instituto Forymat

Adreça: