Postgrau en Cooperació i Gestió Cultural Internacional

Fi projecte:
14 setembre 2020
Horari:

Aquest curs és semipresencial i la seva estructura comprèn la fase principal a distància. Les jornades presencials es realitzaran: del 13 al 31 de gener de 2020

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona
Hores bonificables:
200 h. on-line + 120 h. presencials. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Amb el reconeixement de la UNESCO i el suport del Ministeri de Cultura d'Espanya, l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional i la Diputació de Barcelona.
  • Dirigit a professionals d'organismes culturals interessats en projectes de cooperació cultural internacional
  • Centrat en impulsar projectes reals i efectius de cooperació cultural.
Presentació
En un món cada cop més interdependent a escala regional i global, els projectes de cooperació internacional prenen una importància creixent. Més enllà de les estratègies de diplomàcia cultural governamental, molts actors decideixen participar en xarxes, coproduir projectes o donar una dimensió internacional als seus programes. La filosofia del curs, centrada el respecte a les aportacions i valors dels altres, pretén ser un referent per professionals europeus, llatinoamericans i d’altres parts del món cara a dissenyar projectes viables de cooperació cultural.

El programa ha comptat amb la participació d’alguns dels experts i de les institucions més prestigioses del sector cultural a tot el món, de la UNESCO a l’Organització Mundial del Treball, el Banc Interamericà de desenvolupament, la OEI o les agències europees i internacionals de difusió cultural o d’ajuda al desenvolupament.

La realització del curs a Barcelona, una de les capitals mediterrànies més atractives, vives i interessants del moment, permet als participants conèixer de primera mà algunes de les iniciatives i novetats en l’àmbit de la gestió cultural, així com gaudir de l’art i la cultura de la capital catalana.
Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Cooperació i Gestió Cultural Internacional per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA