Postgrau en Estratègia i Gestió de la Comunicació Interna

Modalitat On-line

Per què és important la Comunicació Interna?

3 Expertes clau del Postgrau ens ho expliquen.

Veure el vídeo

Testimonial ex-alumnes

Dos ex-alumnes del Postgrau ens expliquen la seva experiència.

Veure el vídeo

Tipologia:
Postgrau
Crèdits:

Preu:
3.770 *
Idioma:
Inici curs:
07 novembre 2018
Final curs:
26 juliol 2019
Hores bonificables:
375 h. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Objectius
  • Adquirir les habilitats per assumir la direcció d'un departament de comunicació interna, o de la funció, en base als objectius de negoci i l'estratègia de l'organització, que permeti impulsar el compromís i la participació dels treballadors.
  • Crear el pla director de comunicació interna coordinant les accions, els canals i les mètriques de seguiment.
  • Assessorar l'alta direcció en comunicació directiva que permeti un diàleg constant amb els treballadors.
  • Impulsar la creativitat en el disseny de campanyes de comunicació interna 360: estratègia, mix de canals, etc.
  • Establir mètriques de seguiment que puguin mesurar l'impacte de les accions de comunicació interna dins de l'organització.
  • Fomentar i promocionar la relació transversal dins de l'organització amb la finalitat de conèixer els mapes comunicatius al si de l'empresa i establir relacions amb grups d'interès (sindicats, recursos humans...)
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA