gen.

CONFERÈNCIA El Rol del Professional en Ciberseguretat.

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

CONFERÈNCIA El Rol del Professional en Ciberseguretat.
Sabies que dos de cada cinc governs i empreses ampliaran els seus equips de seguretat en internet en més d’un 15% durant l’any vinent? Això portarà a la creació de 350.000 llocs de treball en ciberseguretat en tot el continent en 2022, segons una enquesta realitzada pel Centre per a la Ciberseguretat i Educació (ISC) amb 20.000 organitzacions. La bretxa ha augmentat un 20% respecte a la previsió que es va fer en 2015.

És per aquest motiu que el rol professional de la Ciberseguretat és cada vegada més important a les empreses, però tots sabem quines són les seves funcions i com encaixa dins els Organigrames de les empreses.

De la mateixa manera, també coneixem la seva importància en les taules de la Direcció de moltes empreses a l'hora de la presa de decisions: més del 60% de les empreses que rep un atac cibernètic, desapareix 6 mesos més tard.

És per això que en aquesta conferència volem exposar l'evolució que han tingut les empreses incorporant als professionals en Ciberseguretat.

PONENT

Eduardo di Monte

Eduardo di Monte.

Cybersecurity and Business Continuity Director.

• Cibersecurity and Business Continuity Director. Grupo Agbar para España i Chile.
  • Coordinador del Centro de Ciberseguridad Industrial en Chile i representant de Sudamèrica i Amèrica Central del Business Continuity Institute (BCI).
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA