feb.

WEBINAR: GAMIFICACIÓ: EXPLORANT UN TERRENY DE JOC A L'AULA

Inici: 18:00h. Modalitat on-line. Activitat gratuïta. Imprescindible inscripció.

WEBINAR: GAMIFICACIÓ: EXPLORANT UN TERRENY DE JOC A L'AULA
En aquest webinar descobriràs com la gamificació o el disseny d'experiències de joc a l'aula, pot ser una estratègia de motivació per als teus estudiants i en especial per a tu. Descobrirem com començar, com dissenyar, experiències rellevants, quins aspectes cal tenir en compte i sobretot les eines per fer de l'aula una experiència èpica, memorable i llegendària.

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
espiral_solo_logo_trans

Aquest esdeveniment s'organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d’Aprenentatge Emergent

PONENT

Responsable de projectes educatius en Niuco. Premio innovació SIMO 2015 i Premi Nacional d?Educació en 2015.

Javier Espinosa Gallardo.

Profesor de secundària en la Comunidad de Madrid.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA