abr.
2019

KEYNOTE SESSION: Digitalització dels processos de l'empresa: avantatge competitiu o obligació?

Inici: 10:00h - 12:00h.

Millorar l’experiència de l’usuari és un dels objectius clau en els processos de transformació digital de les empreses. Intentar veure el món des del punt de vista de l’usuari, entendre les seves frustracions i els seus desitjos en els diversos punts de contacte  que travessa en la seva relació amb l’empresa ajuda a millorar notablement l’experiència i el vincle que tenen amb l’organització. Per això, no obstant, és necessària la transformació de determinats processos, i això, a vegades, no és una feina fàcil. Aquesta transformació no afecta només els processos vinculats directament a la relació amb el client, sinó també els processos interns relacionats amb la millora continua, la gestió del canvi, la gestió de persones, etc. Iniciar un procés de transformació digital a l’empresa implicarà portar a terme aquesta transformació en els processos, tot contribuint a millorar-ne l’eficiència, la competitivitat i la productivitat.

En aquesta sessió coneixerem d’una forma pràctica i participativa les claus per dur a terme la digitalització de determinats processos de les nostres empreses. A través del treball col·laboratiu i de la metodologia del Design Thinking, abordarem diferents reptes empresarials per als quals la digitalització és clau. T’hi apuntes?

PONENT

Jordi Camós

Autodidacta en el món off i online.

Apassionat del món digital, explorador dels entorns socials i col·laboratius de la xarxa, treball en la planificació estratègica i la comunicació de marca, productes i/o serveis de els empreses en l’entorn digital, ajudant a entendre les possibilitats d’allò digital en la serva relació amb els clients.

Al llarg de la seva trajectòria professional, ha treballat en agències de publicitat com IconMedialab, McCann Erickson i Nurun, i també a la consultora RocaSalvatella.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA