abr.

WEBINAR: APRENENTATGE EN LÍNIA I COMPETÈNCIA DIGITAL EDUCATIVA

Inici: 18:00h. Modalitat on-line. Activitat gratuïta. Imprescindible inscripció.

WEBINAR: APRENENTATGE EN LÍNIA I COMPETÈNCIA DIGITAL EDUCATIVA
Durant aquest webinar, la ponent ens explicarà el puzle "Aprende INTEF" per a la millora de la competència digital en educació a través de diferents modalitats formatives en línia, buscant una societat digitalment competent.

Aquest esdeveniment s'organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d'Aprenentatge Emergent

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

espiral_solo_logo_trans

PONENT

Mª Jesús García San Martín

Jefa de l'Àrea de Formació en Xarxes i Xarxes Socials a l'Institut Nacional de Tecnologies Educatives i Formació del Professorat (INTEF).

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA