març

WEBINAR: EPIGENOMA I APRENENTATGE. DELS GENS A LA PLASTICITAT NEURAL

Inici: 18:00h. Activitat gratuïta i de lliure accés. Inscripció imprescindible. Modalitat on-line.

WEBINAR: EPIGENOMA I APRENENTATGE. DELS GENS A LA PLASTICITAT NEURAL

El cervell és l’òrgan del pensament, i de la seva activitat neutral en sorgeixen totes les facultats i funcions mentals. Aprenem amb el cervell, però el cervell, com qualsevol altre òrgan biològic, es construeix i reconstrueix seguint uns programes genètics. Fins a quin punt influeixen els gens en la capacitat d’aprenentatge? Quin paper juga l’ambient educatiu, social i familiar? Quines relacions s’estableixen entre l’ambient i els gens? En aquest webinar parlarem de la influència dels gens i de l’ambient i en la capacitat d’aprenentatge, i de la interacció d’aquests dos factors a través de l’epigenoma.

Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d’Aprenentatge Emergent

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

espiral_solo_logo_trans

PONENT

David Bueno i Torrens.

Doctor en biologia, professor i investigador de genètica a la Universitat de Barcelona.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA