feb.
2019

WEBINAR: ESCAPE ROOM EDUCATIU: UNA EXPERIÈNCIA EN LA QUAL ESCAPAR ÉS LA CLAU PER APRENDRE

Inici: 18:00h. Modalitat on-line.

La gamificació suposa introduir elements lúdics en una experiència que té com a objectiu motivar cap a alguna cosa. Quan parlem de l'aula, els temps de disseny de l'experiència varien molt en funció d’aquesta, s’adapten a les seves característiques. Una experiència de fugida pot ser la clau per introduir-se en aquesta estratègia innovadora. En aquest webinar voldràs fugir amb totes les claus per dur-la a terme. Vens?

Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Postgrado en Digital Learning i Experiencias de Aprenedizaje Emergente

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

espiral_solo_logo_trans

PONENT

Clara Cordero.

Mestra d'educació infantil, dissenyadora d'experiències d'aprenentatge.

Forma docents, coordina projectes i gestiona comunitats d'aprenentatge. Es dedica especialment al camp de la gamificació, els escape room educatius, l'aprenentatge basat en jocs, el visual i visible thinking, l'storytelling i la competència digital i comunicativa. Desenvolupa la seva tasca en diverses institucions educatives (INTED, Telefónica, UCM, centres de formació, centres educatius...). Escriu i dissenya a Agora Abierta. Coordinadora del projecte col·laboratiu No me cuentes historias… ¡Dibújamelas! i de la comunitat Gamifica tu aula. Editora a Literatil. Totalment en-xarxa-da.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA