maig

WEBINAR: NEUROEDUCACIÓ I TENDÈNCIES EMERGENTS. CONCEPTES BÀSICS

Inici: 18:00h. Modalitat on-line. Activitat de lliure accés.Imprescindible inscripció.

WEBINAR: NEUROEDUCACIÓN Y TENDENCIAS EMERGENTES. CONCEPTOS BÁSICOS

On puc trobar les evidències científiques, les bases teòriques que m'ajudin a "innovar"? En una educació motivadora i transformadora, hem de tenir en compte no només la pedagogia, la psicologia i l'ús de la tecnologia, sinó també els últims avenços de la neurociència. En aquest webinar compartirem alguns principis que ens ajudaran a comprendre i argumentar, des de la neuroeducació, les nostres pràctiques docents.

Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d’Aprenentatge Emergent

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
espiral_solo_logo_trans

NEUROHACKERS EDUCATION.

Equip de treball format per professionals de l'àmbit educatiu. Els uneix la passió per l'educació i la convicció que entre tots podem fer-ho millor.

PONENT

Iolanda Nieves de la Vega

Fil·lòloga i Professora de la Unitat Business Spanish for Communication (Universidad de Navarra).

Núria Tomàs Garcia

Fil·lòloga, neuroeducadora i professora d'Educació Secundaria especialitzada en educació emocional.

Anna Jubete Sagredo

Pedagoga i postgraduada en Neuroeducació per la Universitat de Barcelona.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA