març
2018

WEBINAR: REALITAT AUGMENTADA I VIRTUAL: DESCOBRINT LES SEVES POSSIBILITATS EN EDUCACIÓ I FORMACIÓ

Inici: 18:00h. Modalitat on-line.

Durant aquest webinar i, amb la nostra mirada centrada en els àmbits de l'educació i la formació, tractarem els conceptes de Realitat Augmentada i Realitat Virtual. Quines tecnologies existeixen? Quin tipus de hardware és necessari? Quines possibilitats ofereixen en contextos educatius? Quins beneficis aporten al procés d'aprenentatge? Com puc iniciar-me en la creació de recursos? Tindrem l'oportunitat d'obtenir resposta a aquesta i altres preguntes, i de conèixer alguns exemples d'experiències educatives i casos rellevants de l'aplicació d'aquestes tecnologies.

Aquest esdeveniment s'organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d'Aprenentatge Emergent

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
espiral_solo_logo_trans

PONENT

Raúl Reinoso.

Responsable del projecte Aumenta.me d'Espiral, Educació i Tecnologia.

• Aumentame EDU, el punt de trobada de Realitat Augmentada i Virtual en Educació
  • Aumentame Edu Amèrica i Membre del Consell Assesor d'Aumentaty.com
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA