Talent Hub

Agenda Talent Hub

maig

WORKSHOP: Comunicació eficaç: com comunicar perquè t'entenguin.

Inici:18h. Activitat exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

WORKSHOP: Comunicació eficaç: com comunicar perquè t'entenguin.

Quantes vegades expliquem i diem… i al final resulta que el que hem volgut expressar no s’ha entès. T’has preguntat mai què pots fer per solucionar-ho? En aquest taller tractarem:

• L’empatia
  • El llenguatge positiu
  • Tenir en compte l’altra persona i parlar-li a ella
  • L’escolta
  • Saber com oferir feedback
Perquè la comunicació és important per col·laborar, entendre’ns, compartir, expressar-nos i molt més.

PONENT

Elisenda Porras

Socia-Fundadora de ENPROGRESS

• Llicenciada en Ciències del treball per la UOC.
  • Diploma en Ciències Empresarials per la UB.
  • Postgrau en Gestió de Persones por EADA.
  • Practitioner en PNL.
  • Màster Coaching a PNL.
  • Formadora des de fa quinze anys, tant presencialment com de forma online (habilitats directives, personals i d’atenció al client, a més de sessions de mentoring a persones que busquen feina) per a universitats, escoles de negoci, organismes públics i privats.
  • Ha col·laborat en el disseny de materials del màster de RRHH, i MBA de las assignatures d’habilitats directives, estratègia de RRHH i marca personal.
  • Col·laboracions a Ràdio Arenys, sobre temes d’habilitats en l’entorn de treball.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA