Talent Hub

Agenda Talent Hub

maig
2019

CONFERÈNCIA: Oportunitats professionals de l'Hospital Clínic en el sector de la Infermeria

Inici:17h-18h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l'IL3-UB.

L'objectiu d'aquesta sessió és captar talent per a l'Hospital Clínic. Una conferència adreçada a professionals de l'àmbit de la infermeria interessats a conèixer l'Hospital Clínic, la seva dinàmica de treball i els seus processos de selecció.

Si estàs interessat /da en treballar o desenvolupar la teva carrera professional a l'hospital, no et perdis aquesta conferència.

PONENT

Elena Salas

Nurse Coordinator at Hospital Clínic Barcelona

Inés Jorquera