Talent Hub

Agenda Talent Hub

feb.

Conferència JOBARCELONA: ENTREVISTA'T AMB EMPRESES LÍDERS

Inici:17:30 - 18:30h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Conferència JOBARCELONA: ENTREVISTA'T AMB EMPRESES LÍDERS
L’objectiu de la conferència és explicar als assistents quines oportunitats els pot oferir JOBarcelona i com poden participar per treure el màxim partit a la VI edició del Congrés Internacional d’Ocupació i Orientació Professional.

Es vol donar l’oportunitat a tots els alumnes dels últims cursos, de màster, acabats de graduar i titulats amb experiència, de conèixer i connectar en un mateix espai, amb tots els equips de recursos humans d’empreses que tenen ofertes de feina, pràctiques i oportunitats professionals nacionals i internacionals.

A més, la finalitat és crear un recorregut d’orientació professional, competències transversals, mitjançant assessories personalitzades, conferències, tallers, reptes i escape rooms.

Hi haurà tallers que tractaran des de programes de talent de les companyies participants, marca personal, lideratge, emprenedoria, comunicació, mindfulness, tecnologia, orientació professional, cv - carta de presentació -, perfil de Linkedin, fins a com buscar feina.

PONENT

Marta de Llauder
job_barcelona

Marta de Llauder

Directora General de Talent Point i JoBarcelona.

• Consultora en RRHH i orientació professional, amb més de 20 anys d’experiència dins del sector acadèmic i universitari.
  • Especialitzada en Recursos Humans, direcció d’equips i projecció de carreres professionals i crear estratègies de Branding Employment.
  • Fundadora de JOBarcelona.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA